onsdag 13 april 2016

Det okända

hejsan alla småsyskon!

Jag är ganska ny på detta så ni får hjälpa mig. Jag vet att många gick in här för att jag var med på det okända vilket jag är väldigt tacksam men jag behöver feedback på vad jag skriver oxå :)

Jag ska svara på frågan som jag har fått på min blogg vilket handlar om en kille och detta är något som håller mig väldigt nära för ni har ingen aning om vad jag har gått igenom för att vara med den manen jag är idag. Men den resan har oxå gjort så jag har kommit fran till vad jag accepterar i ett förhållande eller inte. Mina regler i ett förhållande är all typ av våld, både fysisk och psykisk är inte tillåten samma sak med manipulation. Om jag märker att någon gör detta mot mig så underviker jag helst den personen. Mina förhållande ska jag gå igenom i nästa inlägg men jag var bara tvungen och skriva något just för att många upptäckte min blogg nu och jag ska fortsätta blogga :)

Puss och kram mina vänner och glöm inte att ni är underbara allihopa :)

Bee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar