fredag 15 april 2016

Mål och och målinriktningar

Hejsan alla småsyskon!

Jag har fått några stycken personer som har hört av sig till mig efter programmet och berättat att det blivit berörda av mitt avsnitt. Tack alla goa människor som har hört av er <3 Jag blir så glad av era snälla och underbara ord :*

Jag satt och pratade med en tjej som frågade om jag hade flyttat in i `pappas hus´ ännu och för er som undrar samma sak så är svaret NEJ :( tyvärr! Vi håller på att samla in pengar :) men denna tjejen berättade för mig att hon själv ville ha ett hus men att det var omöjligt. Detta fick mig och tänka på hur lätt det är och ge upp i vissa situationer för att man kanske inte inser att man är värd det.

Jag har haft detta problem hela mitt liv och alltid trott att min lillasyster var värd allt eftersom hon var smal, snygg och populär. Jag såg på mig själv som ett misslyckat försök till en människa som var fet, ful och äcklig. Så fort jag ville ha något, t.ex gå ner i vikt så gav jag upp för jag tyckte själv att jag inte förtjänade det. Detta tanksätt är så fel och jag vet hur lätt det är att hamna i den spiralen men det får du inte!!!!!!!! Tänk att du har min röst i ditt huvud som säger motsatsen för jag VET att du förtjänar att nå ditt mål<3     Du är vacker, du är fin, du förtjänar allt i världen som är bra och det dåliga i ditt liv är inget du kan rå för <3 om du behöver prata så skicka gärna ett mejl till mig på

styrkelyftare93@gmail.com

så kan vi snacka där eller om du skriver till mig på fb :)

Jag ställer alltid upp :)

puss och kram <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar