söndag 20 november 2016

Min olyckliga kärlek

Hejsan alla människor!

Detta inlägg är tillägnat alla de som är och har varit olyckligt kära!

Nu ska jag börja med ännu en historia om mitt liv ;) jag har varit olyckligt kör många gånger men där är en man som jag var så kär i så när jag insåg att jag inte kunde få honom försökte jag ta mitt liv 😭

Allting började innan sommaren jag skulle flytta till USA och jag träffade honom via en vän (en väldigt bra historia som jag ska ta en annan gång) jag föll pladask för honom och vi blev tillsammans väldigt snabbt. Om det hade varit i dag så hade jag dejtat honom ett bra tag innan vi blev tillsammans men struntsumma. Allt var underbart och han blev snabbt oxå väldigt populär inom min familj. Vi bestämde oss för att försöka att ett långdistans när jag reste vilket slutade med ett breakup iaf. När jag senare kom hem så var han tillsammans med en annan kvinna👫. Jag hoppades att han skulle dumpa henne för mig men det hände så klart inte.

Ett minne jag specifikt har är min första fest jag hade med ett par kompisar och mitt ex var där med sina nya. Det skrattade och hade jätte kul vilket jag låssades att jag hade oxå men inombords gjorde det så ont. Tillslut hade jag druckit så mkt att jag förlorade omdömet och bestämde mig för att ta livet av mig. Ni ska oxå vara medvetna om att jag saknade USA så sjukt mkt och mina föräldrar och jag låg i konflikt med varandra så det var mkt som hände på en och samma gång. Men iaf så stoppade en vän till mig mina planer. Jag gjorde allt för att han skulle se mig igen och glömma den andra kvinnan. Jag blev så desperat att jag till och med blev vän med hans nya bara för att komma när honom 😰 Vilket är fel! Även om jag tyckte om henne så var det av fel anledning jag närmade henne. Jag började dejta en annan kille bara för att visa honom att jag hade gått vidare vilket jag inte hade. Jag visade upp honom bara för att få en reaktion av mitt ex men han brydde sig inte. Han hade gått vidare vilket var svårt för mig att fatta. Men eftersom jag gick igenom så många jobbiga saker som mina föräldras skilsmässa och min hemlängtan till USA gjorde min situation mkt värre.

Dagen jag fuck reda på att mitt ex och hans nya tjej skulle ha barn föll jag ihopa totalt. Jag kommer ihåg hur jag skar upp handlederna och sedan försökte hoppa ut genom ett fönster. Som tur är hade jag en vän som jag ringde till som kom in till mig (eftersom jag bodde på internat) och var där för mig. Jag är evigt tacksam för vad Malin gjorde för mig den dagen ❤️😘. Hon fick tag i vår mentor som ringde pappa som körde mig till st Lars vilket är psyket i Lund.

Jag kan säga såhär han var min första stora kärlek och kommer alltid vara i mitt hjärta men ingen kommer att jämföras men Micke som jag är tsm med nu. Det är poängen med hela denna historia är att om din känslor inte är besvarade så får du tyvärr move on. Där är någon för dig som kommer kyssa marken du går på och göra allt för dig och älska DIG och ingen annan.

De bästa sätten att komma över någon är böla lite för en vän köpa ben & jerrys och kolla på en äckligt romantisk film 😜

Jag älskar er och följ bloggen så ni inte missar några nya inlägg ;)

Puss och kram
Storasyster 👭

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar