tisdag 2 augusti 2016

USA resan del 3

Hej igen :D

Så vad vi gjorde var att vi körde söder till en stad som heter Rexburg,
Id där jag träffade en av mina bästa vänner från USA. Där bi fick mat och vi pratade Och umgicks och hade de så trevligt :D som om 4 år inte hade existerat :D iaf så tog hon oss till JUDS (googla det, det är jätte känt) och käkade ENORMA hamburgare :P sen körde vi vidare och omvägen stannade vi till vid en ghost town och det var precis som om att stiga in i en Western movie. Allting var så väl bevarat.

Roligt ögonblick: min sambo och jag är på väg ut från det gamla hotellet i byn och plötsligt hör jag han skrika och springer ut från dörren. Då visar det sig att han har känt någon putta honom när ingen var i huset samt att när vi senare kolla på bilder från ghost town så ser man klart och tydligt ett kvinnoansikte i ett av fönsterna på hotellet. Det var lite creapy! Efter 17 timmars körning var vi senare hos min värdfamilj som jag bodde hos när jag var i USA och jag har nog inte gråtit så mkt på flera år ❤️ Det var så kul och se de igen :) de är ju som min familj :). Här var det full rulle hela tiden :) först sköt vi med olika gevär och pistoler :/ inte riktigt min grej men nu har man testat de iaf :) sen paddlade vi kanot och åkte till mall of Amerika. Vi var i full gång hela tiden :)

Forts i morgon :)

Kram Johannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar