måndag 13 juni 2016

Uppdatering på livet samt lite om mitt förhållande med en psykopat

Hej alla älskade vänner!

Förlåt för att jag inte varit så aktiv på bloggen på senare tid. Min lilla syster har behövt mig väldigt mycket eftersom det var hennes sista dagar innan vuxenlivet startade ;) min lilla skit tog studenten plus att jag har jobbat som en galning eftersom jag och Micke (min fästman) åker till USA om 6 dagar :). Jag ska hälsa på min familj där samt mina värdfamiljer :D

Jag har även kämpat med mina panikattacker pga av att vi har haft lite problem med en i vår närhet som gör vårt liv till ett levande helvete. Har ni oxå någon gång råkat ut för en vän eller en person i er närhet som är snäll mot dig så länge den har nytta av dig sedan om den inte har nytta av ditt sällskap längre så gör den allt i sin makt för att göra dig illa? Well, jag brukar säga FLY!! en sådan person ska man helst hålla på håll och inte avslöja sina svagheter för eftersom den kommer uttnytja dem till varje pris :/

Jag hade något på g med en kille som hade dessa problem och jag tror seriöst att han var psykopat för han ångrade sig aldrig även om han kunde kalla mig för både h*ra och sl*mpa. Denna kille sa till mig att jag var korkad inför min egen pappa och kände ingen skuld över detta :O det är skillnad om man säger det med kärlek i tonen men han menade de han sa :/ samma sak var att han träffade mig men låg med sitt ex och jag ringde honom för jag ville överraska honom. Då säger han att jag inte får komma upp och sedan visar det sig att hans ex var där :/ han tryckte ner mig och sa elaka saker till mig men när jag tog upp att jag ville avsluta det vi hade blev han jätte gullig och sa att han gillade mig jätte mkt och att jag var så underbar på alla sätt -.- Tillslut fick jag nog och ringde honom och sa som det var att jag inte pallade med honom längre. Han avlutade samtalet med
- du vet inte vad du missar! mitt svar: Whatever!

om det är så att du känner igen dig i detta hör av dig till mig så hjälper jag dig med hur du ska hantera situationen för det är inte normalt det de håller på med samt att DU får inte ta på dig skulden för detta för det är inte ditt fel vad de än är det säger är ditt fel :/

Och kom ihåg du är vacker!

1000 kramar

från din storasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar